طرفداران زلاتان ابراهیموویچ

ساخت وبلاگ

هر چند که زلاتان ابراهیموویچ ستاره باشگاه پاریسی عملکرد فوق العاده ای در پاریس سن ژرمن داشته اما بر اساس آخرین گزارشات این مهاجم سوئدی در فرانسه خوشحال نیست. زلاتان در این فصل لیگ یک فرانسه 26 بار برای تیمش گلزنی کرده و در فاصله چند هفته به پایان لیگ در صدر این رقابت ها قرار دارد.

گالیانی 68 ساله در کنفرانس مطبوعاتی خود در این رابطه چنین گفت "بازگشت زلاتان به میلان ممکن نیست چرا که دستمزد او بسیار بالاست. او یک بازیکن حرفه ای می باشد و ما نیز ار فروختن او ناراحت هستیم اما او در حال حاضر دستمزدی دریافت می کند که با منابع مالی ما همخوانی ندارد."

او در ادامه گفت " آیا ممکن است دوباره سیلوا را جذب کنیم ؟  تیمی که گل های کمتری دریافت می کند قهرمان اسکودتو می شود..."

میلان ایتالیا تیاگو سیلوا را از باشگاه فلومینزه برزیل به ارزش 10 ملیون یورو خریداری کرد و در سال 2012 پس از فروش او به پاریس سن ژرمن مبلغی حدود 32 ملیون یورو سود کرد.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 526 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1392 ساعت: 23:28

جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس، تاکید کرد که زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، قصد ندارد بار دیگر راهی تورین شود.

به تازگی شایعاتی در مورد بازگشت این ستاره سوئدی به یوونتوس منتشر شده و حتی پاول ندود در این مورد صحبت هایی با لئوناردو داشته اما ماروتا اعلام کرد باشگاه یوونتوس توان خرید زلاتان را ندارند.

او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" ندود و لئوناردو در مورد زلاتان صحبت کردمد. او بی تردید یک ستاره  بزرگ است اما باشگاه های ایتالیایی نمی توانند بازیکنی را با این دستمزد به خدمت بگیرند. ما به او بسیار علاقه داریم اما این انتقال غیرممکن است.

او بازیکن بزرگی است اما با پارامترهای مالی و محدوده سنی ما هماهنگ نیست."

زلاتان بین سال های 2004 تا 2006 برای یوونتوس بازی کرد و پس از آن راهی اینتر شد. او تابستان گذشته از میلان به پاریس سن ژرمن رفت.


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 498 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1392 ساعت: 23:27

اتان ابراهیموویچ، فوروارد سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن در صحبت هایی به وین رونی، مهاجم انگلیسی یونایتد توصیه کرده تا به این باشگاه فرانسوی منتقل شود.

رونی به تعدادی از هم تیمی هایش گفته که دیریا زود رختکن یونایتد را ترک می کند.

شنیده می شود که روابط او با سرالکس فرگوسن اخیرا به مشکلاتی برخورده و نگرانی های سرالکس در مورد افزایش وزن و دوری رونی از آمادگی جسمانی باعث شده تا اختلاف هایی میان آنها ایجاد شود.

در این میان زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرده که پاریس سن ژرمن تنها باشگاهی است که رونی می تواند به آن فکر کند.

زلاتان در صحبت هایی به روزنامه سان گفت:«اگر رونی می خواهد بخشی از بهترین پروژه فوتبالی باشد، تنها یک تیم است که باید با آن قرارداد ببندد. فقط خود او می داند که در تابستان چه تصمیمی خواهد گرفت ولی پروژه ای که پاریس سن ژرمن بر روی آن کار می کند، کاملا واضح و روشن است. ما به اینکه قدرت اول فرانسه باشیم اتکفا نمی کنیم و می خواهیم برترین فوتبال قاره اروپا هم لقب بگیریم.»

ابرا ادامه داد:« درک می کنم که مالکان باشگاه ما چرا به جذب وین رونی متمایلند. او یکی از ده مهاجم برتر قاره اروپاست.»

این درحالی است که آینده وین رونی هنوز روشن نیست و بعد از نیمکت نشینی او در بازی با رئال مادرید در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ، گمانه زنی ها در مورد جدایی او از این باشگاه انگلیسی افزایش یافته است.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 414 تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1392 ساعت: 23:49

اوضاع و احوال زلاتان ابراهيموويچ نزد پاريسی های متمول آنگونه که به نظر می آيد، چندان خوب نيست. اين گلزن 31 ساله که تابستان از تيم آ ث‌ ميلان ايتاليا به خدمت گرفته شد، با وجودي که 26 گل زده و اکنون بهترين گلزن ليگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه «لوشامپيونه» ‌است، اما در هفته‌های گذشته با برخی از اعضای تيمش دچار اختلاف شده است.

مطابق اخبار موجود «ابرا»‌ تاکنون 3 بار در خلال فصل جاری به خاطر رفتار غيرورزشی در زمين دچار محروميت شده و همين مساله يکی از دلايل ناراحتی مديران پاریسی از وی بوده است.

همچنين اظهارات بحث‌انگيز اين گلزن که سابقه حضور در تيم‌های مالمو، آژاکس، يووه، اينتر، آ ث‌ ميلان و بارسلونا را دارد، مبنی بر حضورش در تيم بايرن مونيخ، ديگر مورد دلخوری روسای باشگاه فرانسوی بوده است. به همين دليل مسئولان تيم صدرنشين کنونی ليگ فرانسه معتقدند گلزن سوئدی با تمام وجود در خدمت تيم نيست و بهتر است گزينه‌ای ديگر جانشين وی شود.

مطابق گزارشي که روزنامه «ديلی ميرر» منتشر کرده، چند تيم اروپايي هم اکنون علاقمند به جذب کاپيتان تيم ملي سوئد هستند که يوونتوس ايتاليا يکی از آنان است.

اين نشريه می افزايد در صورتی که اين شايعه رنگ واقعيت به خود بگيرد و وی به تيمی ديگر واگذار شود، در آن صورت تيم پاريسی به سراغ جذب «وين رونی» مهاچم منچستريونايتد برای جانشينی وی خواهد رفت.


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 503 تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1392 ساعت: 23:48

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، معتقد است که در دیدار شب گذشته مقابل بارسا در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نشان داد که به یکی از قدرت های فوتبال اروپا تبدیل شده اند.

بسیاری انتظار داشتند بارسا بدون هیچ مشکلی با عبور از پاری سن ژرمن، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شوند اما شاگردان ویلانووا بعد از تساوی 2-2 دیدار رفت، در دیدار برگشت در نوکمپ به سختی توانستند به تساوی 1-1 برسند و راهی مرحله بعد شوند.

زلاتان در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم و می توانیم به خودمان افتخار کنیم.

تیم نشان داد که ما از کیفیت لازم برای رقابت با بهترین تیم های اروپایی برخورداریم. ما دو نمایش عالی داشتیم و مستحق حذف شدن نبودیم.

بسیاری انتظار داشتند ما با گل های زیاد شکست بخوریم اما ما به خوبی توانایی های مان را نشان دادیم. ما ثابت کردیم که این تیم یک بازیچه نیست. ما احترام سایر تیم ها را به دست آوردیم و امیدوارم که بتوانیم سال آینده با قدرت بیشتری برگردیم."

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 403 تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392 ساعت: 2:53

لاتان چهارشنبه شب به نیوکمپ باز خواهد گشت تا در دور برگشت از مرجله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا، تیم سایبقش، قرار بگیرد. نتیجه بازی رفت 2 - 2 مساوی شده است، و بارسلونا به خاطر دو گل زده در خانه حریف شرایط بهتری دارد.

ایبرا در گفتگویی با Globoesporte گفت: "خیلی سخت است، چالش بزرگی خواهد بود، اما زمان ماست تا تاریخ سازی کنیم."

این مهاجم همچنین بازیکن سابق رئال مادرید و بارسلونا، رونالدو برزیلی را مورد ستایش قرار داد و گفت احترام زیادی برای او قائل است.

"او یکی از بازیکنان مورد علاقه من بود. سبک او متفاوت بود. او قدرت بالایی داشت و کنترل فوق العاده ای روی توپ داشت. وقتی من کوچک بودم، سبک بازی برزیلی ها را دوست داشتم، فرار های رونالدو و حمل توپ های روماریو مرا تحت تأثیر قرار می داد."


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 381 تاريخ : چهارشنبه 21 فروردين 1392 ساعت: 0:17

این بازیکن اسپانیایی در گپی دوستانه با خبرنگار سایت رسمی باسگاه بارسلونا درباره یک سالی که ابراهیموویچ در بارسا حضور داشت و این که در قبال ژاوی و اینیستا چه وظایفی دارد صحبت کرد.

بوستکس در ابتدا گفت: "من تنها یک سال در کنار او بودم و شاید به اندازه کافی او را نشناخته باشم؛ اما تا آن جایی که من فهمیدم او آدم خوبی است و من در تمام یک سالی که با او بودم خوشحال بودم. زلاتان بی دلیل عصبانی نمی‌شد و تا جایی که می‌توانست شوخ طبع و خنده‌رو بود. خیلی وقت‌ها با جک‌هایی که تعریف می‌کرد تمام بازیکنان را می‌خنداند."

او در ادامه درباره هم‌کاری خود با ژاوی و اینیستا در خط هافبک بارسلونا صحبت کرد: "بازی کردن در کنار این دو نفر لذت زیادی دارد و خوشحالم که در کنار آن‌ها هستم. ما بارها و بارها درباره این که می‌خواهیم چه کار کنیم و کار‌هایی که باید در زمین انجام دهیم صحبت می‌کنیم و هماهنگی زیادی با هم داریم. من نیز وظیفه دارم ژاوی و اینیستا را پوشش دهم و کاری کنم که فضا برای آن‌ها باز تر شود."

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 577 تاريخ : چهارشنبه 21 فروردين 1392 ساعت: 0:16

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن سه شنبه شب بعد از بخشش محرومیتش در ترکیب تیمش مقابل بارسلونا به میدان رفت.

دراین بازی پاریس سن ژرمن موفق شد تا به لطف گلی که در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رساند مقابل بارسلونابه تساوی 2-2 دست بیابد. حالا و در پایان این بازی زلاتان درمورد این تساوی به خبرنگاران گفت: « این تساوی نتیجه خوبی است ولی با این تساوی مجبوریم که برای برد در نوکمپ به میدان برویم.»

ابرا به خبرنگاران گفت:« ما در بازی سه شنبه شب پاریس نمایش فوق العاده ای داشتیم و توانستیم در دو نوبت بازی را به تساوی بکشانیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم. به نظر من در نیمه اول موقعیت های ما از بارسا بیشتر بود و آنها از تنها فرصتشان به گل رسیدند.»

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از صعود پی اس جی مطمئنم. ما فرصت بسیار خوبی داریم. کار آسانی نخواهد بود اما ما به آنجا خواهیم رفت و بازی خودمان را انجام می دهیم. پس از آن باید ببینیم چه خواهد شد.

ابرا در مورد بازی برگشت دو تیم که هفته آینده در نوکمپ برگزار می شود گفت:« بازی برگشت بازی کاملا متفاوتی خواهد بود. چقدر حیف است که ما از روی ضربه پنالتی گل خوردیم؛ چون حالا مجبوریم که در نوکمپ به پیروزی برسیم.  تساوی 2-2 نتیجه خوبی است. الان فکر می کنم که شانس خوبی برای صعود داریم.»

ما در این رقابت ها هستیم تا یاد بگیریم. این اولین فصل حضور پی اس جی در این رقابت هاست؛ همه چیز جدید است و ما بازیکنان جدید زیادی داریم.

بازی کردن مقابل بارسا آسان نیست. بازی برای من خوب پیش رفت. ما باید مثل یک تیم بازی کنیم. وقتی تیم خوب بازی می کند، شرایط برای من هم آسان تر می شود.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 365 تاريخ : يکشنبه 18 فروردين 1392 ساعت: 0:08

تیم فوتبال پاریس سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت بازیها در استادیوم پارک د پرنس شهر پاریس میزبان بارسلونا بود و توانست در لحظات پایانی بازی از شکست رهایی یابد و به تساوی دو بر دو مقابل حریف نامدار خود برسد.

در این بازی بکام از ابتدا در ترکیب پاریسی ها قرار داشت و به جای او وراتی روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود. اولین خطر روی دروازه بارسا دقیقه 5 بازی ایجاد شد که همکاری لاوتزی و پاستوره خطرساز شد. دقیقه 9 ضربه ژاوی از گوشه بالای دروازه سیریگو بیرون رفت و یک دقیقه بعد همکاری زلاتان با لوکاس باعث شد که لاوتزی در موقعیت خوبی به توپ برسد اما در شرایط آفساید.

دقیقه 15 پاس به عقب ابرا با پاستوره رسید و این بازیکن با شوتی سنگین توپ را راهی دروازه والدس کرد که این دروازه هم در دو مرحله توپ را جمع و جور کرد. دقیقه 17 و شوت اینیستا از گوشه دروازه سیریگو بیرون رفت و یک دقیقه بعد خطای پیکه روی زلاتان ضربه آزادی را نصیب پاریسی ها کرد که پشت توپ بکام و زلاتان ایستادن و ضربه زمینی زلاتان را والدس به زحمت به بیرون فرستاد.

دو خطر برای هر دو تیم یکی اینیستا دقیقه 23 برای بارسا و سه دقیقه بعد ابرا برای پاریس سن ژرمن از دست دادند. دقیقه 37 سانچز فرصت خوبی را برای گل از دست داد ولی یک دقیقه بعد روی فشار سنگین بارسا این آلوز بود که باز ارسال بی نقص توپ به مسی این بازیکن را در موقعیت تک به تک با سیریگو قرار داد و بهترین بازیکن جهان توانست کار را برای بارسلونا تمام کند و توپ را وارد دروازه پاریس سن ژرمن کند.

پایان بازی در نیمه اول با همان برتری یک بر صفر بارسلون مقابل پاریس سن ژرمن در این نیمه هر دو تیم شرایط نسبتا مساوی داشتند و هر حمله ای را با ضد حمله ای پاسخ می دادند.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 445 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 23:59

مانوئل والس، وزیر کشور فرانسه که خودش متولد بارسلوناست در صحبت هایی اعلام کرده که در بازی سه شنبه شب دو تیم بارسلونا و پاریس سن ژرمن در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، طرفدار بارسلونا خواهد بود.

این وزیر 50 ساله فرانسوی درگفتگو با هفته نامه «لو ژورنال دو دیمانش» به خبرنگاران گفت:« بارسلونا تیم محبوب من است، تیمی است که مرزها را پشت سرگذاشته. چه کسی هست که طرفدار بازی بارسلونا، مسی و اینیستا نباشد؟ با وجود تمام جام های کسب شده، در این تیم اشتیاق و علاقه زیادی برای بازی کردن و پیروزی وجود دارد که این حس در تیم های زیادی دیده نمی شود.»

این وزیر فرانسوی ادامه داد:« این بازی دست کم یکی از بهترین بازی هایی است که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در خود به همراه دارد. با یک پاریس سن ژرمنی که قدرت درخشش خود در رده های بالایی را کسب کرده  و رو در روی تیمی که زیباترین فوتبال دنیا را ارائه می دهد، قرار می گیرد.»

وزیر کشور فرانسه ادامه داد:« بارسلونا برای من حس قوی ای را القا می کند و حسی فراتر از یک بازی فوتبال به من می دهد.» مانوئل والس دقیقا آن روزهایی را به یاد دارد که تابستان های هر سال با پدرش برای تماشای بازیهای بارسلونا به نوکمپ می رفتند. یکی از پسرعموهای پدر او سازنده سرود بارسلوناست و البته به خاطر انگیزه های سیاسی هم به این تیم علاقه دارد: « بارسلونا تنها جایی بود که در زمان دیکتاتوری ژنرال فرانکو مورد بی عدالتی قرار می گرفت.»

والس در ادامه به این نکته اشاره کرد که طرفدار پاریس سن ژرمن هم هست و از تماشای بازی های این تیم هم لذت می برد. او درباره این تیم فرانسوی گفت:« هرزمان که فرصت کنم بازیهای پاریس سن ژرمن را هم تماشا کنم. البته سطح بازی این تیم هنوز کارهای زیادی برای بهتر شدن دارد.»

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 445 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:53

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ از فردا شب با دو دیدار حساس آغاز شد. در آلیانس آره نا، بایرنی ها که این هفته در بوندس لیگا با 9 گل هامبورگ را در هم کوبیدند، میزبان یوونتوس خواهند بود و بارسا در پارک د پرنس، مقابل پاریس سن ژرمن قرار خواهند گرفت.

هر چهار تیم در لیگ های داخلی در صدر جدول قرار دارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهند کرد. اما دو تیم از این بین، در همین مرحله از لیگ قهرمانان کنار خواهند رفت و دو تیم دیگر راهی نیمه نهایی خواهند شد. اما حدس زدن اینکه کدام دو تیم، پای به نیمه نهایی می گذارند، اصلا ساده نیست. شاگردان هاینکس به خوبی می دانند که یوونتوس که در ابتدای هفته اینتر را در سن سیرو شکست داد، تفاوت زیادی با هامبورگ دارد. شاگردان کونته برای اینکه نشان بدهند به جمع بزرگان اروپا بازگشته اند، به پیروزی مقابل تیمی مانند بایرن نیاز دارند.

از سوی دیگر، بارسا بعد از صعود دشوار به یک چهارم نهایی، می داند که نباید کار را مانند مرحله قبل به دیدار برگشت واگذار کند. به همین دلیل ویلانووا در دیدار مقابل سلتاویگو به تعدادی از بازیکنان اصلی اش استراحت داد. شاگردان کارلتو هم یک روز بیشتر از بارسا استراحت کرده اند و با آمادگی کامل پای به دیدار فردا شب خواهند گذاشت.


بارسلونا در حالی به فرانسه سفر خواهد کرد که احتمال می رود تيتو ويلانووا که پس از مداوای سرطانش در نيويورک به باشگاه بازگشته، به همراه بازيکنان عازم پاريس شود. همچنين ژاوی و آلبا که از مصدوميت رنج میبردند در تمرينات تيم حاضر شدند و در فهرست بارسا برای حضور در اين مسابقه قرار گرفتند.

بازگشت تيتو می تواند روحيه آبی اناری ها را که با پيروزی 4 بر 2 در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت مقابل ميلان به جمع 8 تيم برتر راه يافتند، دو چندان کند.

شاگردان ويلانووا که در غياب وی نتايج چندان جالبی در ليگ کسب نکردند، در مرحله يک‌ هشتم با شکست 2 بر صفر مقابل ميلان در آستانه حذف قرار گرفتند، در بازی برگشت با ارائه يک بازی دور از انتظار و فوق‌العاده با 4 گل ميلان را گلباران کردند.

کاتالان‌ها که پانزدهمين حضورشان را در مرحله يک‌ چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا تجربه می کنند، به دنبال ششمين حضور متوالی خود در نيمه نهايی اين رقابت‌ها هستند.

پاریس سن‌ ژرمن نيز با شکست والنسيا در دو ديدار رفت و برگشت مرحله يک‌هشتم، دومين حضور خود را در ميان 8 تيم برتر رقابت‌های ليگ قهرمانان اروپا تجربه می کند. اين تيم که بيش از 6 سال است در رقابت‌های اروپايی در خانه شکست نخورده، از حضور کارلو آنچلوتی روی نيمکت خود بهره می برد که به عنوان بازيکن و مربی تجربه قهرمانی در اين مسابقات را دارد.

زلاتان ابراهيموويچ، ستاره سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن که در بازی مقابل والنسيا در دور رفت مرحله يک‌ هشتم نهايی با کارت قرمز داور و محروميت 2 جلسه‌ای مواجه شده بود، با تجديد نظر مسئولان مسابقات قادر خواهد بود تا در بازی رفت تيمش در مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا که در شهر پاريس برگزار می شود، به ميدان برود.

اين مسابقه رويارويی بازيکنانی چون زلاتان ابراهيموويچ، تياگو موتا و مکسول با باشگاه سابقشان (بارسلونا) را رقم می زند و از اين لحاظ می تواند بازی خاطره‌انگيزی برای بازيکنان پاریس سن‌ ژرمن باشد.

علاوه بر اين ديويد بکام، ستاره انگليسی پاریسی ها که سابقه حضور در رئال مادريد و منچستريونايتد را هم دارد، بارسا را بزرگترين تيم حال حاضر فوتبال دنيا دانسته است.

دو تيم پيش از اين در يک‌ چهارم ليگ قهرمانان اروپا (95-1994) به مصاف هم رفته‌اند که بارسلونا در بازی خانگی يک بر صفر پاریس سن‌ ژرمن را مغلوب کرد و در بازی خارج از خانه با نتيجه 2 بر يک مقابل اين تيم شکست خورد.

تیاگو موتا هافبک ملی پوش ایتالیایی پاریس سن ژرمن مصدوم و نمی تواند تیمش را در ورزشگاه پارک د پرنس از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در مصاف با بارسلونا همراهی کند پس از آنکه این بازیکن در جریان تمرینات از ناحیه کشاله ران آسیب دید.

انتظار می رود تا از لوکاس مورا هافبک برزیلی و ازکویل لاوتزی مهاجم که در جریان بازی جمعه شب برابر مون پلیه کاملا استراحت کردند حالا در مصاف حساس با بارسلونا از ابتدا در ترکیب اصلی پاریس سن ژرمن به میدان بروند در حالی که مارکو وراتی و زلاتان ابراهیموویچ سوئدی هر یک محرومیت شان در اروپا را سپری کرده اند و برای این بازی در دسترس هستند.

در سوی دیگر بارسلونا احتمالا می تواند از ژاوی و جوردی آلبا که به دلیل مصدومیت در تساوی 2-2 برابر سلتاویگو غایب بودند از ابتدا در بازی برابر پاریس سن ژرمن استفاده کند.

خاویر ماسچرانو ،سرخیو بوسکتس،آندرس اینیستا و داوید ویا که همگی در بازی اخیر بارسلونا کاملا استراحت داده شدند  از ابتدا در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

کارلس پویول مدافع و کاپیتان کاتالان ها از ناحیه زانو، آدریانو از ناحیه همسترینگ با مصدومیت روبرو شده اند و قطعا به این بازی نمی سند در حالی که پدرو مهاجم که در این بازی محرومیتش را سپری خواهد کرد نیز مصدوم می باشد اما ویکتور والدس سنگربان شماره یک بارسلونا تنها در رقابت های داخلی محروم بوده و می تواند در بازی سه شنبه شب برابر پاریس سن ژرمن از ابتدا به میدان برود.

پاریس سن ژرمن پس از شکست 2-4 برابر آپوئل تل-آویو در مرحله گروهی جام یوفا سال 2006 در حال حاضر 23 بازی است که در رقابت های خانگی اروپایی هنوز طعم شکست را تجربه نکرده است.

پاریسی ها به دنبال آن هستند تا به دومین نیمه هایی تاریخ باشگاه خود در لیگ قهرمان برسند، نخستین حضور آنها در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز به پیروزی 2-3 برابر بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت فصل 95-1994 بازمی گردد.


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 408 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:52

کارلو آنچلوتی سرمربی پاریس سن ژرمن در کنفرانس خبری اش قبل از برگزاری بازی تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک د پرنس کمی با شوخی و خنده سر خبرنگاران را گرم کرد.

او با اشاره به گزارش اخیر روزنامه اکیپ مبنی بر ارسال یک گزارش ویدئویی از سوی مورینیو برای کمک به پاریس سن ژرمن درمورد راه های شکست دادن بارسلونا گفت:« من هنوز هم منتظر توصیه های مورینیو هستم. چند روز پیش  هم در مورد این موضوع از من سوال شده بود و من گفتم که منتظر این گزارش هستم. بازی روز سه شنبه برگزار می شود و من هنوز هم منتظر این اطلاعات هستم. مورینیو تجربه زیادی درمورد رویارویی با بارسلونا دارد. این اطلاعات خیلی به درد ما می خورد ولی هنوز چنین اطلاعاتی را دریافت نکرده ام.»

آنچلوتی در ادامه در مورد بازی پیش روی تیمش گفت:« با وجود سختی هایی که در مصاف با حریفی مثل بارسلونا وجود دارد ولی من احساس خوبی دارم. این سخت ترین بازی و مهمترین ترین بازی این فصل ماست ولی باید خوشحال و راضی باشیم که می توانیم چنین بازیهایی را در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کنیم. بارسلونا حریف سرسختی برای هر تیمی است.»

او ابراز امیدواری کرد که تیمش هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد:« در انتظار یک پاریس سن ژرمن جنگنده و با شخصیت هستم. شاید که تیم ما در این بازی مالکیت زیادی بر توپ و میدان نداشته باشد ولی ایده های روشنی برای حمله کردن و گلزنی در زمان تسلط بر توپ خواهیم داشت.»

این سرمربی ایتالیایی در ادامه به این نکته اشاره کرد که مهار کردن لئو مسی کار سختی خواهد بود ولی هشدار داد که بارسلونا هم برای مهار ابرا به مشکل برخواهد خورد:« مهار زلاتان ابراهیموویچ از سوی بازیکنان بارسلونا، به اندازه مهار مسی توسط ما سخت خواهد بود. ضد حمله می تواند یکی از سلاح هایی باشد که تیمم از آن بهره می برد.تیم ما با شجاعت تمام به میدان می رود تا گلزنی کرده و به پیروزی برسد.»

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 331 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:49

دیوید بکام، ستاره انگلیسی باشگاه پاریس سن ژرمن در آستانه بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیمش پرداخته است.

بکام 37 ساله در گفت و گو با آی تی وی در تمجید از ابرا گفته:«زلاتان فوق العاده است. او می تواند در بازی با بارسلونا تفاوت ها را رقم بزند. با بازی کردن در کنار او، حالا دریافته ام که او چقدر خوب است. زمانی که من به پاریس سن ژرمن آمدم، تمایل زیادی داشتم تا با ابرا به عنوان یک بازیکن حرفه ای آشنا شوم. من شنیده بودم که او بازیکن خوبی است ولی وقتی با او تمرین می کنی، متوجه می شوی که او چقدر حرفه ای کار می کند.»

ستاره سابق تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد در ادامه صحبت هایش گفت:« در طول کارنامه ورزشی ام فقط چند بار مقابل او (با تیم ملی انگلیس و میلان) قرار گرفته بودم و حالا فکر می کنم که او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بامهارت ترین بازیکنان دنیاست.»

پاریس سن ژرمن امشب در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان  اروپا و در دور رفت میزبان بارسلوناست و بکام براین باور است که با حضور ابرا در تیمش هر چیزی ممکن است: « زلاتان می تواند تفاوت ها را رقم بزند. او یکی از آن دسته بازیکنانی است که می تواند بازی را در یک نگاه تغییر دهد. اگر او در زمین باشد، مهار او کار سختی خواهد بود.»


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 328 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:48

دانی آلوس مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا این روزها فکر و ذکرش را برروی بازی با پاریس سن ژرمن در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا متمرکز کرده است.

او می داند که یکی از بازیکنانی که در این بازی باید به شدت مراقبش باشد زلاتان ابراهیموویچ است.

مدافع برزیلی بارسلونا در گفت و گو با رادیو مونته کارلو در مورد پاریس سن ژرمن و حضور ابرا در ترکیب این تیم در بازی رفت صحبت کرده و گفت:« زلاتان ابراهیموویچ نگران کننده است. او یک بازیکن باثبات است و در بارسلونا هم بازیکن محبوبی است؛ حتی اگر چه پیراهن تیم دیگری را برتن دارد. من این افتخار را داشتم که با او هم تیمی باشم و با هم تمرین کنیم. زلاتان شخصیت خاص خودش را دارد و شخصیت تند و برجسته ای هم دارد ولی باید به خاطر کیفیت فوتبالی اش به او احترام گذاشت.»

بازیکن شماره 2 بارسا در ادامه صحبت هایش درمورد زلاتان گفت:« ابرا شخصیت سختی ندارد؛ شخصیت او همین طوری است. او دقیقا مثل من است. به خاطر مدل شخصیتی مان بعضی ها از ما خوششان می آید و بعضی ها نه. وقتی در حال کار کردن هستیم، یعنی وقتی در زمین چمن حضور داریم، باید بجنگیم و مبارزه کنیم. قرار نیست خودمان را تغییر دهیم تا مردم خوششان بیاید.»

روزنامه ال موندو دپورتیوو با بازتاب متن کامل صحبت های دانی آلوس به نقل از او نوشت:« من در گذشته هم مقابل ابرا بازی کرده اند. در رقابت های فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا و وقتی با میلان روبرو شدیم. این بازی هم مثل بازیهای همیشه خواهد بود. هرکسی از رنگ پیراهن تیم خودش دفاع خواهد کرد. باید مانع از آن شویم که زلاتان دروازه ما را باز کند. می دانیم که او بازیکنی است که می تواند در هر لحظه ای به گل برسد.»

آلوس با خنده در ادامه صحبت هایش گفت:« امیدوارم که مسی در دوئل رودررویش با ابرا پیروز شود. هرچند که البته این دوئل فقط میان این دو نفر نیست؛ اگر لئو گل بزند و ابرا نه، ولی ما ببازیم، این گلزنی به هیچ دردی نمی خورد. ما می خواهیم از هر نظر در این بازی به پیروزی برسیم.  این بازی می تواند زیباترین بازی مرحله یک چهارم پایانی باشد. با دیدن کیفیت بازیکنان پاریس سن ژرمن، بر این باورم که این تیم پاریسی آماده بازی کردن مقابل بارسلونا و هر تیم دیگری از دنیاست.»

آلوس در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد بازی حساس تیمش مقابل میلان در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« می ترسیدیم که مقابل میلان حذف شویم ولی در عین حال می دانستیم که می توانیم به جریان بازی ها برگردیم. ما غرور تیم قهرمان را یدک می کشیدیم. آیا حالا پاریس سن ژرمن می تواند ما را حذف کند؟ احتمال کمرنگی وجود دارد. فوتبال همین است و نمی توانی خودت را شکست ناپذیر ببینی. پاریس سن ژرمن ابزارهای کافی برای پیروز شدن را دارد ولی ما تمام توانمان را به کار می گیریم تا آنها رویایشان را مقابل ما مسجل نکنند.»

رویارویی با لوکاس، تیاگو سیلوا، ماکسول، الکس و موتا، برزیلی های پاریس سن ژرمن سوال دیگری بود که از آلوس پرسیده شد و او در پاسخ گفت:« اینها دوستان من هستند، انسانهایی فوق العاده و استثنایی. بازی کردن مقابل آنها افتخار بزرگی است.»

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 527 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:48

;کنفرانس خبری زلاتان 

- دریافت کارت قرمز مقابل والنسیا:

اصلا دوست نداشتم که شانس حضور در این بازی را از دست دهم. کارت قرمزی که در بازی رفت با والنسیا به من داده شد، واقعا سختگیرانه بود. من به تصمیم داور احترام می گذارم ولی خوشحالم که در چنین بازی ای غایب نیستم. زمانی که به من کارت قرمز نشان می دهند، در این باره صحبت نمی کنم و الان هم اهمیت بیشتری به این موضوع نمی دهم.

- بارسلونا:

بارسلونا بهترین تیم حال حاضر فوتبال دنیا و شاید بهترین تیم تاریخ فوتبال است. آنها دوست دارند مالکیت توپ را در دست بگیرند ولی ما هم تلاش می کنیم که مالکیت توپ را مال خود کنیم، چون ر خانه بازی می کنیم. صحبت کردن در این باره، آن هم از اینجا و روی صندلی کار آسانی نیست ولی سخت ترین کار پیاده سازی و انجام این حرف ها در زمین چمن است. سرمربی تیم ما،نکات بیشتری را برای بازی سه شنبه شب به ما یادآوری خواهد کرد.

- ستاره شماره 1 پاریس سن ژرمن:

من خودم را ستاره شماره 1 پاریس سن ژرمن حس نمی کنم. مهمترین چیز برای ما، خود تیم است. بدون بازیکنان دیگر، گلها از راه نمی رسند. من به صورت فردی می توانم خوب کار کنم ولی بهترین حالت وقتی است که به صورت گروهی بازی می کنیم. زمانی که در بارسلونا بودم، به نظر خودم کارها را به درستی انجام می دادم و اگر الان هم به این تیم بازمی گشتم، رویه ام را عوض نمی کردم. من در بارسلونا فوتبال خودم را ارائه دادم و شخصیت من اینگونه است.

- تاثیر بکام:

من بارها به این سوال پاسخ داده ام. انتقال او به پاریس سن ژرمن تاثیر پررنگی داشت. او درحرکات پابه توپ فوق العاده است و قلب وشجاعت بزرگی دارد.خیلی خوب سانتر می کند وتجربه فراوانی دارد.

- الگوبرداری از بازی میلان مقابل بارسا:

در بازی رفت میلان-بارسلونا از نظر تاکتیکی بازی فوق العاده ای را شاهد بودیم. البته بارسلونا هم بد بازی کرد. سه شنبه شب حکایت دیگری خواهیم داشت و می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم.

- مسی:

مسی در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست. باید روی توپ طلا اسم او را حک کنند. مطمئنا دو توپ طلای آتی هم مال مسی خواهد شد. نمی دانم که آیا می توان او را بهترین بازیکن تاریخ نامید یا نه. باید صبر کرد تا او از دنیای فوتبال کنار برود تا بتوان دراین مورد صحبت نمود. زمانی که مسی خداحافظی کند، می توانم با اطمینان بیشتری پاسخ این سوال را بدهد.

- رشد و پیشرفت ابرا:

من رشد زیادی داشته ام. الان 31 ساله هستم. ده سال پیش خیلی جوان بودم . من در تیم های فوق العاده ای و مقابل تیم های بزرگی بازی کرده ام و از همه چیز درس گرفته ام. الان تجربه بیشتری دارم و بازیکنی هستم که 10 سال پیش آرزو داشتم.

- بازی میلان-بارسلونای سال گذشته:

من الان در یک تیم جدید و با بازیکنان جدید هستم. بازی  کردن مقابل تیمی که شناختی به ای خوبی از آن تیم داری، سخت است. نمی توان بازیها را با هم مقایسه کرد. ما باید متمرکز باشیم و تیمی که کمتر اشتباه کند، به پیروزی خواهد رسید.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 436 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:46

پاریس سن ژرمن بعد از برگزاری بازی اش در روز جمعه مقابل مون پلیه، از هم اکنون فکر و ذکرش را برروی بازی با بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا متمرکز کرده است.

در جریان بازی جمعه شب پاریس سن ژرمن، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی این تیم، تصمیم گرفت تا به تعدادی از بازیکنان کلیدی اش استراحت دهد.

حالا زلاتان ابراهیموویچ که سابقه بازی کردن در بارسلونا را نیز در کارنامه ورزشی اش می بیند بعد از برد تیمش در بازی جمعه شب به خبرنگاران گفت:« بازی بعدی بازی سختی خواهد بود. »

او در مورد بازی جمعه شب تیمش ادامه داد:« ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم و بازی فوق العاده ای را هم به نمایش گذاشتیم. موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. الان باید تمرکزمان را برروی بازی خانگی مان مقابل بارسلونا قرار دهیم.»

این در حالی است که در ابتدا شنیده می شد که زلاتان ابراهیموویچ به دلیل محرومیت شانس حضور دراین بازی را از دست خواهد داد ولی بعد از درخواست فرجام خواهی سران پاریس سن ژرمن او قادر خواهد بود تا در بازی رفت دو تیم در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا به میدان برود. 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 722 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:44

زلاتان 31 ساله در فصل 2009-10 را و پس آنکه میلان را ترک کرد به بارسا آمد و در نهایت تابستان گذشته به پاریس سن ژرمن پیوست.

بوسکتس در مورد وی گفت: "از لحاظ شخصیتی، او یک مرد بزرگ است و همه چیز در کنار او جالب است، من در کنار او یک سال فوق العاده و فراموش نشدنی را گذراندم."

وی افزود: "از لحاظ ورزشی نیز او در بارسا نتوانست قابلیت های خود را نشان دهد و همیشه از وضعیت خود ناراضی بود، او بازیکن بزرگی است اما در کنار ما واقعا بد بود. او می توانست در بارسا بماند و پشت سر مسی بازی کند اما این را نخواست و در نهایت ما را ترک کرد. و حالا ما یک بار دیگر و این بار در مقابل هم قرار خواهیم گرفت."


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 370 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:43

بارسلونا و پاريس سن ژرمن سيزدهم فرودين در ديدار رفت مرحله يک
بارسلونا و پاريس سن ژرمن سيزدهم فرودين در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا در پاريس به مصاف هم می روند.

دنی آلوز مدافع بارسلونا با ابراز نگرانی از رويارويی با " زلاتان ابراهيموويچ" مهاجم سوئدی پاريس سن ژرمن گفت : "ابراهيمويچ " نگرانی اصلی ماست. می دانيم که او بازيکن بزرگ و خطرناکی است و می تواند در هر لحظه خطرناک باشد. من افتخار می کنم که زمانی با او هم تيمی بودم.

مدافع برزيلی بارسا همچنين ادامه داد: بازيکنان بارسلونا در بازی در برابر پاريس سن ژرمن بايد بسيار مراقب باشند زيرا پاريس سن ژرمن تنها به "زلاتان" خلاصه نمی شود. آنها تيم شايسته ای هستند و در ليگ فرانسه هم وضعيت خوبی دارند. بايد در ديدار رفت تمام تلاش خود را بکنيم که گل نخوريم.

چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا در پاريس به مصاف هم می روند.

دنی آلوز مدافع بارسلونا با ابراز نگرانی از رويارويی با " زلاتان ابراهيموويچ" مهاجم سوئدی پاريس سن ژرمن گفت : "ابراهيمويچ " نگرانی اصلی ماست. می دانيم که او بازيکن بزرگ و خطرناکی است و می تواند در هر لحظه خطرناک باشد. من افتخار می کنم که زمانی با او هم تيمی بودم.

مدافع برزيلی بارسا همچنين ادامه داد: بازيکنان بارسلونا در بازی در برابر پاريس سن ژرمن بايد بسيار مراقب باشند زيرا پاريس سن ژرمن تنها به "زلاتان" خلاصه نمی شود. آنها تيم شايسته ای هستند و در ليگ فرانسه هم وضعيت خوبی دارند. بايد در ديدار رفت تمام تلاش خود را بکنيم که گل نخوريم.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 391 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:42

 

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، معتقد است اگر پاریس سن ژرمن بخواهد به مرحله بعدی چمپیونزلیگ راه پیدا کند، سایر بازیکنان این تیم باید به زلاتان کمک کنند.

پاریسی ها در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، میزبان بارسلونا خواهند بود و ساکی معتقد است با توجه به دشواری این رقابت ها، زلاتان نمی تواند به تنهایی تیمش را به مرحله بعد ببرد و به کمک هم تیمی هایش نیاز دارد.

او در گفتگو با فرانس فوتبال گفت:" با افزایش سطح رقابت ها، واضح است که او به کمک هم تیمی هایش نیاز دارد.

به طور فردی، در مورد توانایی های زلاتان تردیدی وجود ندارد. البته من با ستاره های زیادی کار کردم و او به خوبی بعضی از آنها نیست.

تنها باید هماهنگی ای بین او و هم تیمی هایش به وجود بیاید."

زلاتان بهترین گلزن پاریسی ها در رقابت های این فصل لیگ یک بوده است.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 403 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:41

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس زلاتان ابراهيموويچ، ستاره سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن قادر خواهد بود تا در بازی رفت تيمش در مرحله يک چهارم پايانی ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا که در شهر پاريس برگزار می شود، برای تيمش به ميدان برود.

اين درحالی است که ابرا بعد از اخراج در بازی رفت مرحله يک هشتم پايانی ليگ قهرمانان اروپا مقابل والنسيا و در ورزشگاه مستايا، با محروميتی دو جلسه ای مواجه شده بود و بعد از غيبت او در بازی برگشت اين مرحله، انتظار می رفت که در بازی رفت مرحله يک چهارم پايانی هم قادر به همراهی تيمش نباشد. اما حالا و در پی درخواست تجديد نظر سران پاریس سن ژرمن اين محروميت به يک جلسه کاهش يافته و بدين ترتيب ابرا می تواند در هر دو بازی تيمش مقابل بارسلونا برای تيم فرانسوی به ميدان برود.

در بازي پاریس سن ژرمن-والنسيا در دور رفت مرحله يک هشتم پايانی ليگ قهرمانان اروپا، ستاره سوئدی به خاطر خطا بر روی آندرس گواردادو، بازيکن والنسيا با کارت قرمز مستقيم داور ايتاليايی از زمين مسابقه اخراج شد.

البته سران باشگاه پاریس سن ژرمن با ارائه مدارک و فيلم ويدئويی اين صحنه اثبات کردند که ابرا در حالی توپ را زده که توپ در جريان بازی بوده در حالی که داور با تصور اينکه ابرا در حالي که توپ متوقف بوده، مرتکب خطا شده، او را از زمين اخراج کرده بود.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 328 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 0:40

نظر سنجی

اوج درخشش زلاتان در کدام تیم بوده است ؟